Pravidelný i jednorázový úklid kanceláří Praha
Každý administrativní pracovník určitě potvrdí, že jeho náladu, pracovní výkonnost i přístup ke spolupracovníkům a veřejnosti ovlivňuje mimo jiné také pracovní prostředí. Rovněž obchodní partneři nebo veřejnost, která se dostaví do neuklizené kanceláře, si na základě prvního dojmu učiní úsudek. Zatímco přijít do čisté a provoněné kanceláře je velký rozdíl. Úředníci se v takovém prostředí cítí mnohem lépe, což přispívá i k jejich příjemnému a vstřícnému chování vůči kolegům i všem příchozím.
Co zahrnuje úklid administrativních prostor?
Naše úklidová firma nabízí provádění jak pravidelného, tak jednorázového úklidu kanceláří, úřadů, administrativních i výrobních prostor nebo drobných provozoven. Úklidové práce zahrnují mytí podlah, vysávání koberců, čištění žaluzií, ošetření květin, stírání prachu z nábytku, stolů, parapetů a dalších ploch. K úklidu kanceláří patří samozřejmě také mytí podlah chodeb a dalších přilehlých prostor, čištění sociálních zařízení a desinfekce veškerých prostor. Pravidelný úklid kanceláří provádíme na základě smlouvy uzavřené na dobu určitou nebo neurčitou. Cena za úklid kanceláří se odvíjí od náročnosti prací a vzájemné dohody.
Záruka kvality i diskrétnosti
Zaměstnanci naší úklidové firmy jsou speciálně proškolováni, aby odváděli všechny práce na nejvyšší možné úrovni. Důraz je kladen také na slušné vystupování, diskrétnost a loajální jednání jak vůči naší firmě, tak vůči zákazníkovi.
Technika a úklidové prostředky
K mytí podlah většího rozsahu používáme speciální mycí stroje a koberce vysáváme výkonnými vysavači. V případě velkého znečištění koberců používáme takzvané extrakční čištění, což je v podstatě mokrý proces. K úklidu kanceláří používáme výhradně ekologicky šetrné prostředky.
Objednat úklid