Garance spokojenosti s úklidem

Pro dosažení kvalitního výsledku je v některých záležitostech důležité vsadit na jistou, v některých je zase potřeba riskovat. Při úklidu (nejen) kanceláře není třeba riskovat vůbec. Tady nám postačí jistota. A to jistota garance spokojenosti. Mít uklizenou kancelář je vizitka firmy i každého jednotlivce. Pohodlí zaměstnanců, jejich vyšší pracovní výkony díky zdravému prostředí a v neposlední řadě uspokojivá reprezentace před klienty jsou další důležité aspekty správně uklizené kanceláře. Bez garance spokojenosti ovšem spokojeni s úklidovou firmou nejspíš nebudete nikdy

Co vlastně znamená ona zmiňovaná garance spokojenosti?

Především záruku, že spolupráce s úklidovou firmu bude vždy probíhat k oboustranné spokojenosti. Jednání bude vždy vstřícné a na úrovni a že vaše prostory, které bude úklidová firma uklízet, budou vždy v pořádku, a pokud ne, firma zajistí rychlou nápravu. Že k vašim požadavkům, nárokům a přáním bude firma přihlížet v prvé řadě. Nebude hledat výmluvy, ale najde optimální řešení.

Jak poznat firmu, která nabízí kvalitní úklidové služby

V dnešní době internetu to není žádný problém. Najít si o konkrétní firmě různé nezávislé informace, články a recenze, najít si jejich webové stránky, kde jsou uvedené základní firemní údaje jako např certifikáty, transparentní vzory smluv, podmínky spolupráce, kladné i záporné recenze od zákazníků. Nejlepší reklamou ovšem stále je a bude doporučení od někoho jiného, kterého známe a který už s danou firmou spolupracuje. Zkrátka firma, která se snaží najít cestu ke spokojenému zákazníkovi, je ta pravá. Firma, která skutečně poskytuje záruku garance spokojenosti zákazníka, se s ničím netají.

Jak poznáme skutečný charakter firmy

Uveďme si jednoduchý příklad. V dohodnutých podmínkách smlouvy máte mimo jiné uvedeno, že bude probíhat denní servis kancelářských stolů, podlah a toalet. Úklidová firma ale svoje podmínky neplní. Jak nejlépe postupovat dál? Problematické místo nafoťte a stručně popište, co se vám nelíbí a vše pošlete např emailem zodpovědné a kontaktní osobě úklidové firmy. Samozřejmě můžete taky zavolat nebo natočit video, ve kterém ukážete, co přesně se vám nelíbí.

Ať už se rozhodnete ohlásit nedostatek v profesionálním úklidu kanceláře jakýmkoliv způsobem, hlavně to udělejte hned nebo co nejdříve! Když se úklidová firma o problému nedozví, nemůže vám nabídnout odpovídající nápravu. A to je přece jedna z věcí, o kterou vám jde, o kterou jste stáli při uzavírání smlouvy.

A jaké kompenzace se můžete dočkat?

Dobrá úklidová firma vám kromě omluvy a bleskové nápravy nabídne taky nějakou formu kompenzace. Je dobré si vyjasnit, zda šlo jen o nedorozumění nebo chybu ve smlouvě. Pokud šlo o závažnější problém a nedostatek, pak by se k situaci firma měla postavit čelem a správným způsobem ji vyřešit. Třeba těmito způsoby:

  • okamžitou nápravu
  • slevu na reklamovaný úklid
  • další běžný úklid zdarma
  • generální úklid zdarma

Samozřejmě záleží na oboustranné dohodě a na podmínkách nápravy uvedených ve smlouvě. Garance spokojenosti dává firmě pocit jistoty s profesionálním úklidem kanceláří a ostatních prostor. Dává jim pocit klidu, že je jejich kancelář v bezpečných a dobrých rukách.

Napište nám a zjistěte si více o našich službách s garancí spokojenosti a objednejte si s profesionálním úklidem kanceláří i komplexní kvalitní úklidové služby.

Objednat úklid